בבית גדי מדיקל סנטר בנתניה קיים מזה שנים רבות מכון אולטרסאונד אשר מבצע עשרות בדיקות ביום. בדיקת אולטרסאונד בטן הנה בדיקה אשר בוחנת איברים פנימיים רבים הן בבטן העליונה והן בבטן התחתונה ודרכי השתן לדוגמא – כליות, כבד, כיס מרה, שלפחית השתן, בלוטת הערמונית אצל גברים, איברי רביה ועוד. היתרונות של בדיקות אולטרסאונד פרטיות הנה זמינות לאורך כל ימי השבוע. בדיקות האולטרסאונד הפרטיות, נערכות 6 ימים בשבוע. יתרון נוסף של מכון האולטרסאונד הנו שהבדיקה נעשית על ידי רופא מומחה בתחום הרדיולוגיה.

מהי בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי?

בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי כוללת שתי בדיקות:1. אולטרסאונד בטן עליונה 2. אולטרסאונד בטן תחתונה. בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה הנה בדיקה חיצונית הבודקת בעזרת מכשיר אולטרסאונד המבוסס על ידי גלי קול איברים פנימיים בגוף האדם. 

אולטרסאונד בטן עליונה 

הנה בדיקה חיצונית לבחינה וברור של כאבים ותסמינים באזור הבטן העליונה. בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה פרטי בודקת מצבים ותסמינים כמו כאבי בטן, סריקת איברים פנימיים כגון הטחול, הלבלב, הכבד, כיס מרה וכן חשד להמצאות אבנים בכיס המרה. בתום בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה נמסרות התוצאות ופענוח הבדיקה ישירות למטופל. 

אולטרסאונד בטן תחתונה 

מיועדת לסקירה של אזור הבטן התחתונה והמפשעה, איתור בעיות בתוך כיס השתן והכליות וכן איברי המין והרבייה באזור המפשעה, כגון בלוטת הערמונית ועוד.

אולטרסאונד בטן פרטי

מהו תהליך ההכנה לאולטרסאונד בטן פרטי?

ההכנות לבדיקת אולטרסאונד בטן פרטי שונות מבדיקה לבדיקה. יש בדיקות, בעיקר של אולטרסאונד בטן פרטי שנדרש צום של כמה שעות לפני הבדיקה. ההכנות לבדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה שונות מבדיקה לבדיקה. יש בדיקות, בעיקר של אולטרסאונד כליות ודרכי שתן שנדרש להגיע עם שלפוחית שתן מלאה. על המטופל לשתות 4 עד 6 כוסות מים לפני הבדיקה ולא להתרוקן. אולטרסאונד בטן עליונה ואולטרסאונד בטן תחתונה ודרכי השתן נחשבות לבדיקות פשוטות וקלות אשר אינן עורכות זמן רב. המטופל מתבקש לשכב על מיטת טיפולים, אשר במהלך הבדיקה מונח על בטנו באזור הנבדק מתמר אשר מתרגם את החזרת הקול לחלל הבטן לכדי תמונות על צד המחשב.

על ידי מי נערכת בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי בבית גדי?

את בדיקת האולטרסאונד בטן פרטי מבצע רופא רדיולוג מומחה כולל לפיענוח. בתום הבדיקה, ניתן הסבר מפורט על תוצאות בדיקת האולטרסאונד בטן.

האם בדיקת אולטרסאונד בטן הנה בדיקה בטוחה?

הבדיקה בטוחה לחלוטין ואינה כרוכה כלל בחשיפה לקרינה.

כיצד נערך תאום התור לבדיקת אולטרסאונד בטן פרטי?

ניתן לקבוע תורים לבדיקת אולטרסאונד בטן פרטית בבית גדי במספר דרכים: בטלפון 03-5117648 ולעקוב אחר ההוראות או להיכנס לאתר האינטרנט, בית גדי מדיקל סנטר, ולקבוע תור באתר או לכתוב הודעה בתיבת צור קשר ונציגת שרות תחזור אליכם עד 4 שעות מרגע הפניה. בדרך כלל התורים לבדיקה פרטית נקבעים באפן מידי ואף מהיום להיום. בתום הבדיקה תשובת הפענוח נמסרת למטופל באפן אישי ומידי והמטופל אינו צריך להמתין. זמינות התורים במכון האולטרסאונד בבית גדי היא בין הטובות בכל הארץ.

כיצד מתקבלת תוצאת הבדיקה?

את תוצאת הבדיקה מקבלים הנבדקים מיד בתום בדיקת האולטרסאונד.

מה עלות של בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי?

עלות אולטרסאונד בטן פרטי מכל סוג הנה 1000 ₪, המחיר כולל ביצוע בדיקה על ידי רדיולוג מומחה באמצעות מכשור רפואי משוכלל ופענוח הבדיקה על ידי הרופא.