בדיקת אולטרסאונד Ultrasound בטן עליונה הנה בדיקה חיצונית ולא פולשנית הבודקת בעזרת מכשיר אולטרסאונד המבוסס על ידי גלי קול איברים פנימיים בגוף האדם.

למי מיועדת בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה?

בבית גדי מתבצעות בדיקות אולטרסאונד לאזורים רבים בגוף – אולטרסאונד בטן עליונה לבחינה וברור של כאבי בטן לא מוסברים, בדיקת איברים פנימיים כגון הטחול, הלבלב, הכבד, כיס מרה ואבנים בכיס המרה.

מהי בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה?

בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה הנה בדיקה פשוטה לבחינה וברור של כאבים ותסמינים באזור הבטן העליונה של המטופל. הבדיקה בודקת מצבים ותסמינים כגון כאבי בטן לא מוסברים, בדיקת איברים פנימיים כגון הטחול, הלבלב, הכבד, כיס מרה וכן חשד להמצאות אבנים בכיס המרה. בתום בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה נמסרות התוצאות ופענוח הבדיקה ישירות למטופל.

מהו תהליך ההכנה לאולטרסאונד בטן עליונה?

ההכנות לבדיקת אולטרסאונד בטן עליונה שונות מבדיקה לבדיקה. יש בדיקות, בעיקר של אולטרסאונד בטן עליונה שנדרש צום של כמה שעות לפני הבדיקה.

כיצד נערכת בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה?

אולטרסאונד בטן עליונה הנה בדיקה פשוטה וקלה ואינה עורכת זמן רב. המטופל מתבקש לשכב על מיטת טיפולים, אשר במהלך הבדיקה מונח על בטנו באזור הנבדק מתמר אשר מתרגם את החזרת הקול לחלל הבטן לכדי תמונות על צד המחשב.

האם בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה בטוחה?

הבדיקה בטוחה לחלוטין ואינה כרוכה כלל בחשיפה לקרינה.

על ידי מי נערכת אולטרסאונד בטן עליונה?

הבדיקה מתבצעת על ידי רופא מומחה בתחום הרדיולוגיה האבחנתית.

כיצד מתקבלות התוצאות של אולטרסאונד בטן עליונה?

תוצאות הבדיקה והממצאים ניתנות במקום.

מכון אולטרסאונד בבית גדי, אולטרסאונד בטן עליונה

בבית גדי קיים מכון אולטרסאונד מתקדם בעל מכשור מתקדם וצוות מקצועי מיומן בתחומו. מכון האולטרסאונד בבית גדי בודק עשרות אלפי מטופלים בשנה. המכון ערך בדיקות אולטרסאונד לחצי מיליון מטופלים מאז הקמתו. היתרונות של מכון האולטרסאונד הנה זמינות לאורך כל ימי השבוע. המכון פתוח 6 ימים בשבוע ומעניק טיפולים לחברי קופות החולים השונות שמגיעים מכל הארץ ולאו דווקא מאזור נתניה והשרון. יתרון נוסף של מכון האולטרסאונד הנו שהבדיקה נעשית על ידי רופא מומחה בתחום הרדיולוגיה והתשובות נמסרות במקום לידי המטופל מייד בתום הבדיקה.

כיצד קובעים תור לבדיקת אולטרסאונד בטן עליונה בבית גדי?

זמינות התורים במכון האולטרסאונד בבית גדי היא בין הטובות בכל הארץ. ניתן לקבוע תורים לבדיקת האולטרסאונד בבית גדי במספר דרכים, בטלפון 03-5117648 ולעקוב אחר ההוראות. ניתן גם לקבוע תור דרך האתר על ידי לחיצה על כפתור זימון תורים. המכון פתוח ופועל 6 ימים בשבוע לאורך שעות היום.