מכון האולטרסאונד בבית גדי הנו אחד ממכוני האולטרסאונד הוותיקים ביותר באזור נתניה והשרון. מדי שנה מתבצעות במכון עשרות אלפי בדיקות לחברי קופות החולים, לקוחות פרטיים וארגונים מוסדיים שונים. למכון האולטרסאונד הפרטי מגיעים מטופלים מכל קצוות הארץ. מכון האולטרסאונד פועל כל ימות השבוע באפן רציף, זמינות התורים למכון היא ברמה של ימים ואף יש מקרים שמתקבלים מטופלים מעכשיו לעכשיו. תוצאות בדיקות האולטרסאונד ניתנות במקום בניגוד לרוב מכוני האולטרסאונד בארץ אשר חוזרים למטופלים עם פענוח הבדיקה לאחר שבוע ואף למעלה מכך.

איזה בדיקות נערכות במכון אולטרסאונד פרטי?

במכון האולטרסאונד בבית גדי מתבצעות בדיקות אולטרסאונד מסוגים שונים:

  • אולטרסאונד של בטן עליונה,
  • אולטרסאונד של בטן תחתונה ודרכי השתן
  • בדיקות אולטרסאונד אורתופדי
מכון אולטרסאונד פרטי

למי מיועדות בדיקות במכון אולטרסאונד פרטי?

קהל היעד לסוגי הבדיקות השונים הנו גדול ומגוון. החל ממטופלים שסובלים מכאבים באזורי הבטן השונים, חולים עם מחלות כרוניות של איברי בטן פנימיים כגון כליות, כיס מרה, דרכי שתן, פרוסטטה ואזורי האגן. כמו כן מטופלים הסובלים מבעיות אורתופדיות מסוגים שונים כגון – מפרקים, כאבי גב, כתפיים, זרועות, דלקות שונות כגון דלקת בגיד אכילס או דורבן בכף הרגל ועוד רבים.

מדוע לעשות בדיקות במכון אולטרסאונד פרטי בבית גדי?

ביצוע בדיקות אולטרסאונד בבית גדי מומלצות ביותר בשל שתי סיבות עיקריות. הראשונה היא זמינות התורים, אין צורך להמתין זמן רב לתור, התור ניתן בתוך ימים ספורים ולפעמים גם באותו יום. הסיבה השנייה היא זמן ההמתנה לתשובה – התשובה לבדיקה בבית גדי ניתנת על המקום ונמסרת ישירות לידי האדם הנבדק וזאת בניגוד לרוב מכוני האולטרסאונד בישראל שם התשובה ניתנת לאחר שבוע ואף למעלה מכך. עצם מסירת תשובה במקום מהווה יתרון בריאותי ראשון במעלה שכן המטופל יכול מייד להתחיל בתהליך הטיפול המתאים ובכך לחסוך סבל רב של ימים קדימה.

על ידי מי נערכות הבדיקות במכון אולטרסאונד פרטי?

כל בדיקות האולטרסאונד בבית גדי מתבצעות על ידי רופא רדיולוג מומחה בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום.

כיצד מתקבלות התוצאות לבדיקות במכון האולטרסאונד הפרטי?

התוצאה מתקבלת מייד בתום הבדיקה ונמסרת מייד למטופל.

כיצד קובעים תור לבדיקות במכון אולטרסאונד פרטי בבית גדי?

קיימות מספר דרכים לקביעת התור. המומלצת ביותר היא כניסה דרך כפתור זימון התורים באתר האינטרנט www.bgmc.co.il.

או פשוט להקליד בגוגל – בית גדי מדיקל סנטר. ניתן גם להשאיר הודעה באתר ונציגת שרות תחזור תוך שעתיים לפניה. בכל שאלה ניתן תמיד לטלפן לטלפון 09-8848444

כמה עולה בדיקות במכון אולטרסאונד פרטי בבית גדי?

עלות בדיקת אולטסאונד 1000 ₪.