קליניקות להשכרה בנתניה במרכז רפואי בית גדי

בית גדי הממוקם בנתניה מציע השכרת קליניקות מקצועיות. בית גדי ממוקם בנתניה, בשכונת נווה איתמר הפסטורלית הנו בית רופאים אשר פועל מזה למעלה מ 25 שנה. המרכז הרפואי פעיל בתחומים רבים ומעניק שרות של בדיקות מגוונות למגוון רחב של לקוחות בהם – קופות חולים, משרדי ממשלה, ארגוני ציבור גדולים. את המרכז פוקדים אלפי לקוחות מידי חודש. המרכז הרפואי הנו אחד הידועים בנתניה ובכל אזור השרון. במרכז הרפואי של בית גדי קיימים מגוון רחב של רופאים, אנשי מקצוע ומטפלים אשר שוכרים קליניקות. בית גדי משכיר קליניקות על פי צרכים ויודע להתאים ולתפור שטחי קליניקות להשכרה בנתניה על פי הצרכים של לקוחותיו. הקליניקות להשכרה בבית גדי בנתניה הנן בעלות נגישות, החניה באזור היא בשפע ומספר קווי אוטובוס מנתניה ומהאזור כולו, כולל רכבת נמצאים בקרבת המכון.

מה כוללות הקליניקות להשכרה בנתניה בבית גדי?

מרכז רפואי בית גדי כולל מגוון רחב של קליניקות משופצות ומרוהטות לכל מטרה. על בסיס חודשי, לפי שעה וכן קליניקות לכל השבוע באפן בלעדי. השכרת הקליניקות מיועדות לרופאים מומחים בכל התחומים, מטפלים ברפואה משלימה, מקצועות פארה רפואיים כגון פיזיותרפיסטים וכן פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ומטפלים רגשיים בתחומים שונים.

מכון גסטרו פרטי

שרותי מזכירות בקליניקות להשכרה בנתניה בבית גדי

אנו מציעים, כחלק משכירת הקליניקות, גם שרותי מזכירות מקצועיים, רפואיים דלפק קבלה, תיאום תורים ושרות לקוחות.

מה הם היתרונות בשכירת קליניקות בנתניה בבית גדי?

מגוון של חדרי קליניקות להשכרה חללים ואופציות מרובות אשר יכולות להיות מותאמות לכל דרישה ותפורות לפי צרכי השוכרים. 

  • כולל ניקיון.
  • כולל חשמל.
  • כולל מים.
  • כולל ארנונה.
  • כולל מיסי ועד בית וניהול.
  • אפשרות לשרות מזכירות לתאום תורים ואדמיניסטרציה.
  • פרסום וקידום המטפלים דרך אתר בית גדי.
  • חשיפה עצומה למאות מטופלים שפוקדים מידי יום את מרכז רפואי בית גדי בנתניה.
  • פרסום הרופאים והמטפלים על גבי מסכי הבית שפזורים בבית הרופאים.
  • נגישות תחבורתית נוחה וזמינה.

מה הם המחירים והעלויות של השכרת הקליניקות?

אנו במרכז רפואי בית גדי תופרים את ההצעה לכל אחד על פי צרכיו ומתאימים את חבילת שכירות אישית לקליניקה. הצעת המחיר כוללת בתוכה ארנונה, חשמל, מים , וועד בית וכן שרותי ניקיון מלאים. בית גדי מציע מחירים הוגנים מאד. כמו כן ניתן לקבל גם שרותי מזכירות, תאום תורים, וודאו הגעה, חיובי לקוחות, הנהלת חשבונות ועוד. הנהלת בית גדי דואגת ומשקיעה בקידום באינטרנט וברשתות החברתיות, השוכרים נהנים מפלטפורמת קידום ושיווק נרחבת ביותר.

מה היתרונות לשכור קליניקה בנתניה בבית גדי?

מרכז רפואי בית גדי מציע מגוון רחב מאד של קליניקות לכל צורך. במקום חנייה בשפע וללא עלות. המקום פתוח החל משעה 6 בבוקר ועד 22:00 יום יום. תנאי המחיר הגונים ביותר ומתאימים לכל כיס וצורך. חשיפה לקהל לקוחות של אלפים בחודש – את בית גדי פוקדים מאות ואלפים מידי יום וחודש. קהל הלקוחות המגיע לטיפול לבדיקות השונות מגוון מאד ומגיע מאזור גאוגרפי נרחב מאד. המטופלים נחשפים למגוון הטיפולים הפרטיים המפורסמים על ידי פרסום פנימי שמצבע המכון על גבי מסכים הפזורים ברחבי המכון.

למי פונים להשכרת קליניקות בנתניה בבית גדי?

לכל מי שמתעניין בקליניקה להשכרה בנתניה בבית גדי, ניתן לפנות דרך תיבת צור קשר באתר בית גדי מדיקל סנטר www.bgmc.co.il או לשלוח ווצאפ לפנות לנייד 054-6757602 . קליניקות להשכרה בנתניה בבית גדי (שכונת נווה איתמר), רחוב חיים לבנון 1.