מהי בדיקת וידאו קפסולה?

בדיקת וודאו קפסולה הנה בדיקה חדשנית יחסית ולא חודרנית אשר נועדה לבדוק ולסרוק את מערכת העיכול, המעי הדק. הבדיקה נעשית באמצעות בליעה של קפסולה אשר מותקנת בה מצלמה מזערית. הבליעה הנה בליעת קפסולה (עם מעט מים) לכל דבר ועניין והיא נעשית ללא הרדמה או אמצעים מיוחדים. הקפסולה סורקת את המעי הדק ונפלטת מהגוף באפן טבעי במהלך יציאה רגילה וזאת לאחר כ 48 שעות מזמן הבליעה. 

המטופל חוגר חגורה מיוחדת אשר קולטת את שידור התמונות מתוך הקפסולה. לאחר יממה המטופל מחזיר את החגורה לרופא המומחה אשר מקרין ממנה את התמונות על מסך ובכך מפענח את תוצאות הבדיקה. הבדיקה היא בדיקת סקר, אבחנתית בלבד.

מדוע לעשות בדיקת וידאו קפסולה פרטית בבית גדי?

  • שרות VIP אישי של צוות המכון.
  • צוות רופאים מומחים מהשורה הראשונה.
  • תורים מהיום להיום.
  • ללא המתנה בתור.
  • מסירת תשובות במקום.
  • מחירים נוחים מהזולים בארץ בתחום הפרטי

מהו תהליך ההכנה לבדיקת וידאו קפסולה פרטית?

ההכנה לבדיקת וודאו קפסולה פרטית בעלת מספר שלבים אשר מתחילה מדיאטה של נוזלים וכן צום מוחלט 12 שעות לפני הבדיקה כמו כן נטילת תמיסה אשר מסייעת בריקון תוכן מערכת העיכול. גם בבדיקה זו תהליך ההכנה הנו חשוב ביותר להצלחת הבדיקה.. ללא הכנה מתאימה לא ניתן לבצע את הבדיקה. לאחר נטילת הקפסולה יש להיות בצום מספר שעות וזאת על פי הוראת הרופא המטפל.

כיצד נערכת בדיקת וידאו קפסולה פרטית? 

הנבדק מוזמן לבית גדי למכון הגסטרו כדי לבצע את בדיקת הוידאו קפסולה הפרטית. אחות מוסמכת תקבל את הנבדק. הבדיקה כוללת בליעת הקפסולה וכן קבלה של חגורת הקלט אשר אותה הוא אמור ללבוש לאורך כ 11 שעות. לאחר גמר הבדיקה נמסרת החגורה לפענוח רופא הגסטרו ואילו הקפסולה עצמה נפלטת לאחר כ 48 שעות בדרך הטבעית החוצה באמצעות הצואה. בכל העת אשר הנבדק לובש את חגורת הקלט נמשכת שגרת חייו של המטופל כרגיל פרט למגע עם מים או רחצה.

האם בדיקת וידאו קפסולה פרטית בטוחה?

מדובר בבדיקה בטוחה, אולם ייתכנו סיבוכים נדירים כגון חסימת מעיים, במצב זה יידרש המטופל לניתוח פולשני להסרת החסימה. אולם מצב זה הנו נדיר.

על ידי מי נערכת בדיקת וידאו קפסולה פרטית?

אחות גסטרו מוסמכת מבצעת את בדיקת הוודאו קפסולה הפרטית מבצעת בפן הטכני. רופא מומחה בתחום הגסטרואנטרולוגיה מפענח את הממצאים בתום הבדיקה וממליץ על המשך טיפול.

כיצד מתקבלות התוצאות של בדיקת וידאו קפסולה?

הרופא המומחה במערכת העיכול/גסטרואנטרולוגיה מוריד את תמונות הוודאו מהחגורה אשר קלטה את התמונות אשר שיגרה הקפסולה. הוא צופה בהן על גבי מסך המחשב ומאבחן את התוצאות.

כיצד קובעים תור לבדיקת וידאו קפסולה פרטית?

במשאירים פרטים מלאים דרך תיבת צור קשר באתר בית גדי. אנו נחזור אליכם לתיאום והסבר תוך 4 שעות מרגע השארת ההודעה. ניתן גם ליצור קשר בטלפון 09-8848444. התורים זמינים בכל ימות השבוע החל מ 7 בבוקר ועד 20:00, אנחנו עובדים גם בימי ו' משעה 7 בבוקר ועד 15:00.

כמה עולה בדיקת וידאו קפסולה פרטית בבית גדי?

מחיר וידאו קפסולה פרטית: 3990 ש"ח.