במכון הלב בבית גדי מתבעת בדיקת אקו לב במאמץ פרטי. בדיקת אקו לב במאמץ הנה בדיקה אשר משלבת בדיקת אקו לב רגילה בזמן מנוחה וכן בדיקת אקו לב לאחר מאמץ גופני. המטופל מתבקש לצעוד/לרוץ על גבי הליכון וזאת במטרה להאיץ את קצב (והדופק) הלב עד לרמה שהרופא קובע. השוואת הממצאים של שתי הבדיקות נותנת אינדיקציה ושופכת אור על כשלים ובעיות בלב.

מדוע לעשות אקו לב במאמץ פרטי בבית גדי?

  • שרות VIP אישי של צוות המכון.
  • צוות רופאים מומחים מהשורה הראשונה.
  • תורים מהיום להיום.
  • ללא המתנה בתור.
  • מסירת תשובות במקום.
  • מחירים נוחים מהזולים בארץ בתחום הפרטי.

למי מיועדת בדיקת אקו לב במאמץ?

אקו לב במאמץ יכול לאתר ולהצביע על מחלת לב איסכמית, כלומר מחלה שקשורה בכלי הדם אשר אחראים על הזרמת הדם בין היתר לשריר הלב. אקו לב במאמץ בוחן גם שינויים בלחצי הדם או האם יש הפרעות לזרימת הדם בלב אשר חלים בזמן מאמץ בתוך מבנה הלב, כמו כן הבדיקה מאתרת הפרעות בקצב הלב עצמו הן בזמן מנוחה והן בזמן המאמץ הגופני.

מהו תהליך ההכנה לאקו לב במאמץ פרטי?

הנבדק מתבקש להגיע לאקו לב במאמץ במכון הלב בבית גדי עם נעלי ספורט ובגדי ספורט קלים. כמו כן נדרש צום של כשעתיים לפני הבדיקה.

כיצד נערכת בדיקת אקו לב במאמץ פרטי?

בדיקת אקו לב במאמץ פרטי נערכת במכון לב מוסמך בלבד אשר ערוך לביצוע בדיקה זו ומצויד בהתאם להנחיות מקצועיות מפורטות ובאישור משרד הבריאות. מכון הלב בבית גדי ערוך בהתאם לכל הכללים. 

תהליך אקו לב במאמץ הוא מעט מורכב. בתחילה, נערכת בדיקה רגילה של אקו לב. לאחר מכן יתבקש הנבדק לעלות על מכשיר הליכון מיוחד וללכת הליכה מהירה ואף ריצה במקרה הצורך על מנת להגביר את קצב הלב והדופק, במהלך שלב זה ייבדק קצב הלב על ידי בדיקת אק"ג (ECG) בזמן המאמץ (בדיקת ארגומטריה) יילקח תרשים אק"ג וכן המטופל ישאל שאלות לגבי מצבו והאם הוא חש בתסמינים מסוימים כגון כאב בחוזה, סחרחורת וכדומה בזמן הבדיקה. דרגת המאמץ והדופק אליהם יידרש המטופל להגיע תלוי במצב המטופל וכן בהוראות הרופא הקרדיולוג. בתום השלב הזה תתבצע בדיקת אקו לב שניה על מנת לבחון את מצב הלב לאחר ביצוע שלב המאמץ.

האם אקו לב במאמץ פרטי בטוח?

ביצוע אקו לב במאמץ פרטי  בטוח מאד ואין כמעט מקרים אשר הוו סכנה של ממש למטופלים, אולם במהלך הבדיקה עשויים להיות כאבים בחזה או קוצר נשימה ואף סחרחורת. בשל כך חדר הבדיקה במכון הלב מצויד בכל המכשור הדרוש להצלת חיים. במהלך הבדיקה הן טכנאי האקו לב והן הרופא הקרדיולוג בוחנים באפן קפדני את המטופל ואת מצבו והם ערוכים למנוע כל תרחיש של סכנה.

על ידי מי נערך אקו לב במאמץ פרטי?

בדיקת אקו לב במאמץ פרטי מתבצעת על ידי טכנאי אקו לב מוסמך והן על ידי רופא קרדיולוג מומחה אשר עבר את ההתמחות וההסמכה בבית חולים ישראלי והוסמך לכך על ידי אותו מוסד רפואי מוסמך ומשרד הבריאות.

כיצד מתקבלות התוצאות של אקו לב במאמץ פרטי?

מכון הלב בבית גדי מבצע את בדיקות האקו לב במאמץ פרטי ואף מפענח את התוצאות. ברוב המקרים תוצאות בדיקת אקו לב במאמץ והממצאים ניתנים במקום , בתום הבדיקה ונמסרות למטופל וכן מועברות באפן אוטומטי לתיק המטופל בקופה ולידי הרופא המטפל בקופה אשר ימליץ על המשך טיפול בהתאם לממצאים.

כיצד קובעים תורים לבדיקת אקו לב במאמץ בבית גדי?

ניתן לקבוע תורים לבדיקת אקו לב מאמץ פרטי בבית גדי במספר דרכים, בטלפון 03-5117648 ולעקוב אחר ההוראות. ניתן גם לקבוע תור דרך האתר על ידי לחיצה על כפתור זימון תורים. המכון פתוח 5 ימים בשבוע וזמינות התורים לבדיקה הנה בד"כ תוך מספר ימים.

כמה עולה בדיקת אקו לב במאמץ פרטית?

בדיקת אקו לב במאמץ פרטי: 1,150 ש"ח . משך הבדיקה כחצי שעה.