בבית גדי קיים מכון לב משוכלל ובו מכשור מתקדם. מכון הלב בבית גדי פועל מזה עשרים שנה ולו אלפי לקוחות מזדמנים ואף לקוחות קבועים אשר חוזרים להיבדק במכון הלב בבית גדי מידי תקופה. בדיקת אקו לב המכונה גם בדיקת אקו קרדיוגרפיה חיצונית של הלב הנה בדיקה אבחנתית ולא פולשנית הבודקת את תפקוד הלב, שריר הלב, חדרי הלב, מסתמי הלב ועוד. הבדיקה נעשית באמצעות מכשיר אולטרסאונד הבודק את הלב באמצעות גלי קול.

למי מיועדת בדיקת אקו לב?

בדיקת אקו לב בודקת ומאתרת מצבים שונים בלב ובאזורים שונים של הלב אשר אינם תקינים ודורשים בחינה לגבי מצבם. הבדיקה בודקת בין היתר מצבים של אי ספיקת לב, מסתמי הלב, שריר הלב, המצאות של קרישי דם בלב, מצבים של דלקות שונות וכן גורמים לאוושה בלב.  

מהו תהליך ההכנה לבדיקת אקו לב?

אין צורך בהכנה מוקדמת לבדיקת אקו לב. מוצע לבוא עם חולצה נוחה, מכנסי ספורט, נעלי ספורט ומגבת קטנה.

כיצד נערכת בדיקת אקו לב?

תהליך בדיקת אקו לב הנו פשוט ומהיר יחסית. המטופל שוכב על מיטה כאשר הטכנאי הרפואי המומחה באקו לב בודק אותו באמצעות מתמר שמונח על אזור הלב של המטופל, המתמר מתרגם את גלי הקול לכדי תמונות על מסך המחשב. הרופא הקרדיולוג הבודק מפענח את הבדיקה ובודק את הממצאים ובהתאם ממליץ על המשך הטיפול.

האם בדיקת אקו לב בטוחה?

מדובר בבדיקה בטוחה לחלוטין הנערכת חיצונית באמצעות אולטרסאונד וללא כל קרינה.

על ידי מי נערכת בדיקת אקו לב?

בדיקת אקו לב נערכת על ידי טכנאי אקו לב המוכשר לביצוע הבדיקה ורופא מומחה בתחום הקרדיולוגיה אשר מפענח את הבדיקה.

כיצד מתקבלות התוצאות של בדיקת אקו לב?

מכון הלב בבית גדי אחראי על ביצוע בדיקת אקו לב ועל הפענוח של הבדיקה. בחלק מהמקרים תוצאה של בדיקת אקו לב מתקבלת במכון הלב ונמסרת למטופל בתום הבדיקה, אך ברוב המקרים המטופל מקבל את התוצאות לאחר 48 שעות. התוצאות נמסרות ונשלחות גם לתיק המטופל בקופה כך שרופא המפנה בקופה יוכל לצפות בתוצאות גם כן ולהמליץ על המשך טיפול.

כיצד קובעים תורים לבדיקת אקו לב בבית גדי?

ניתן לקבוע תורים לבדיקת אקו לב בבית גדי במספר דרכים, בטלפון 03-5117648 ולעקוב אחר ההוראות. ניתן גם לקבוע תור דרך האתר על ידי לחיצה על כפתור זימון תורים.