בדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה Ultrasound הנה בדיקה חיצונית ולא פולשנית הבודקת בעזרת מכשיר אולטרסאונד המבוסס על ידי גלי קול איברים פנימיים בגוף האדם.

למי מיועדת בדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרכי שתן?

בבית גדי מתבצעות בדיקות אולטרסאונד לאזורים רבים בגוף – אולטרסאונד בטן תחתונה לבחינה ובירור של אזור הבטן התחתונה והמפשעה, איתור בעיות בתוך כיס השתן והכליות וכן איברי המין והרביה באזור המפשעה, כגון בלוטת הערמונית ועוד.

מהו תהליך ההכנה לאולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרכי שתן?

ההכנות לבדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה שונות מבדיקה לבדיקה. יש בדיקות, בעיקר של אולטרסאונד כליות ודרכי שתן שנדרש להגיע עם שלפוחית שתן מלאה. כלומר המטופל צריך לשתות 6 כוסות מים לפני הבדיקה ולא להתרוקן.

כיצד נערכת בדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרכי שתן?

אולטרסאונד בטן תחתונה הינה בדיקה פשוטה וקלה ואינה עורכת זמן רב. המטופל מתבקש לשכב על מיטת טיפולים, במהלך הבדיקה מונח על בטנו באזור הנבדק מתמר אשר מתרגם את החזרת הקול לחלל הבטן לכדי תמונות על צד המחשב.

האם בדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרגי שתן בטוחה?

הבדיקה בטוחה לחלוטין ואינה כרוכה כלל בחשיפה לקרינה.

על ידי מי נערכת אולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרכי שתן?

הבדיקה מתבצעת על ידי רופא מומחה בתחום הרדיולוגיה האבחנתית.

כיצד מתקבלות התוצאות של אולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרכי שתן?

תוצאות הבדיקה והממצאים ניתנות במקום.

מכון אולטרסאונד בבית גדי 

בבית גדי קיים מכון אולטראסאונד מתקדם בעל מכשור מתקדם וצוות מקצועי מיומן בתחומו.מכון האולטראסאונד בבית גדי בודק עשרות אלפי מטופלים בשנה. המכון ערך בדיקות אולטראסאונד לכ חצי מליון מטופלים מאז הקמתו. הייתרונות של מכון האולטראסאונד הנה זמינות לאורך כל ימי השבוע. המכון פתוח 6 ימים בשבוע ומעניק טיפולים לחברי קופות החולים השונות שמגיעים מכל הארץ ולאו דווקא מאזור נתניה והשרון. יתרון נוסף של מכון האולטראסאונד הנו שהבדיקה נעשית על ידי רופא מומחה בתחום הראדיולוגיה והתשובות נמסרות במקום לידי המטופל מייד בתום הבדיקה.

כיצד קובעים תור לבדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה כליות ודרכי בבית גדי?

זמינות התורים במכון האולטרסאונד בבית גדי היא בין הטובות בכל הארץ. ניתן לקבוע תורים לבדיקת האולטרסאונד בבית גדי במספר דרכים, בטלפון 03-5117648 ולעקוב אחר ההוראות. ניתן גם לקבוע תור דרך האתר על ידי לחיצה על כפתור זימון תורים. המכון פועל 6 ימים בשבוע בכל שעות היום.