בבית גדי מדיקל סנטר בנתניה מבצעים בדיקות גסטרו פרטיות בזמינות תורים מהירה ביותר (עד שבוע) וכן במחירים שפויים ביחס לשוק הפרטי. במרכז רפואי בית גדי, צוות רופאים מומחים מנוסים ומוכשרים אשר לו שנים ארוכות של ניסיון בתחום הגסטרו, רובם ככולכם עובדים בתפקידים בכירים בבתי החולים בארץ. לצד הרופאים המומחים בגסטרו, צוות אחים ואחיות אשר עבר הכשרה מיוחדת לבדיקות הגסטרו השונות וצוות כוח עזר מנוסה וברמה מקצועית ואנושית גבוהה מאד.

מתי מומלץ לבצע בדיקת גסטרו פרטית? 

בדיקת גסטרו היא בדיקה שעשויה להציל חיים. לכן, מומלץ לא להתמהמה וכאשר יש צורך רפואי יש לעשותה ללא דחוי 

  • בעיות חוזרות ונשנות של כאבי בטן לא מוסברים
  • במידה ועשיתם בדיקת דם סמוי בצואה אשר קבלתם תשובה חיובית.
  • עברתם את גיל 50, גם אם אתם לא נמצאים בתוך קבוצת סיכון.
  • מטופלים כרוניים אשר קיים רקע של בעיות במעי הגס או מטופלים שעשו את הבדיקה ויש הכרח רפואי לחזור עליה בהמלצה והוראה של רופא משפחה או רופא גסטרו בקופה או פרטי.
בדיקת גסטרו פרטית

תורים מהירים לבדיקת גסטרו פרטית

בבדיקת גסטרו פרטית שרות הלקוחות של מרכז רפואי בית גדי קובע בעצמו את התור לבדיקה מול רופא הפרטי המומחה בגסטרו וזאת בזמן שמתאים למטופל. המהירות והגמישות פה הם לעין שיעור מהמצב שקיים ברפואה הציבורית.

מה תהליך ההכנה לבדיקת גסטרו פרטית?

בדיקת גסטרו מצריכה הכנה יסודית וקפדנית אשר בבסיסה היא ריקון המעי הגס מכל תוכן. מטופלים המגיעים לבדיקת הגסטרו הפרטית מקבלים הנחיה וליווי אישי מצוות מכון הגסטרו, בדבר תהליך ההכנה הדרוש אשר כולל הסבר מפורט על הבדיקה ועל תהליך ההכנה המורכב יחסית על כל שלביו אשר נדרש לפני בדיקת הגסטרו. הצוות זמין לכל שאלה באפן מידי בזמן ההכנה וכן גם לאחר הבדיקה. הרופא הפרטי המומחה בגסטרו והצוות בבית גדי מדיקל סנטר זמינים לכל שאלה בכל זמן באפן ישיר.

מה עלות בדיקת גסטרו פרטי בבית גדי?

המחיר לבדיקת גסטרו פרטית בבית גדי מדיקל סנטר בנתניה היא 2,990 ₪. במידה ויש צורך בכריתה של פוליפ ולקיחת ביופסיה למעבדה חיצונית העלות היא 500 ₪ לכל נגע שנכרת.

כיצד קובעים תור לבדיקת גסטרו בבית גדי?

משאירים פרטים מלאים דרך תיבת צור קשר באתר בית גדי. אנו נחזור אליכם לתיאום והסבר תוך 4 שעות מרגע השארת ההודעה. ניתן גם ליצור קשר בטלפון מספר 09-8848444. התורים זמינים בכל ימות השבוע החל מ 7 בבוקר ועד 20:00, אנחנו עובדים גם בימי ו' משעה 7 בבוקר ועד 15:00.