גסטרוסקופיה הנה בדיקה של מערכת העיכול העליונה – הוושט, הקיבה והתריסריון. בדיקת גסטרוסקופיה נעשית באמצעות אנדוסקופ (צינור דק מאד שבראשו מצלמה) המוחדר דרך הפה. במידה ויש צורך, במהלך הבדיקה מתבצעת כריתת פוליפים, לקיחת ביופסיה בזמן הבדיקה. במידה ויש ממצאים פתולוגיים הם נכרתים ונשלחים למעבדה.

למי מיועדת בדיקת גסטרוסקופיה פרטית?

בדיקת גסטרוסקופיה הנה בדיקה אשר סורקת באפן יסודי את דרכי העיכול העליונות. קשת המחלות אשר דורשות בירור על ידי בדיקה זו היא רחבה מאד. הבדיקה מאתרת ומאבחנת תסמינים רבים הקשורים במערכת העיכול העליונה כגון – כאבי בטן ממושכים (בעיקר בחלל הבטן העלינה), הקאות (לרבות הקאות דמיות) בחילות, קושי בבליעה, צרבות, אנמיה, חשש לדימום פנימי, מחלות דלקתיות, לקיחת תרביות לחיידק הליקובקטר, כמו כן איתור וזיהוי פוליפים אשר עשויים להיות סרטניים. גסטרוסקופיה פרטית עשויה אף להיות טיפולית ממש כגון שחרור גוף זר שנתקע בחלל הוושט או בתוך הקיבה ואף הרחבת הוושט עצמה .

מהו תהליך ההכנה לבדיקת גסטרוסקופיה פרטית?

תהליך ההכנה לפני בדיקת גסטרוסקופיה פרטית הנו פשוט וקל. שמונה שעות לפני בדיקת גסטרוסקופיה יש להיות בצום מוחלט. כמו כן, הרופא המטפל יורה (באם יש צורך) על הפסקת נטילת תרופות מסוימות לפני בדיקת גסטרוסקופיה.

כיצד נערכת בדיקת גסטרוסקופיה פרטית?

בדיקת גסטרוסקופיה פרטית נעשית תחת טשטוש (חומר הרדמה המוזרק לווריד) בה המטופל לא ירגיש כלל ולא יחוש כל כאב (גם לא לאחר ההתאוששות). מדובר בהרדמות בזמן הבדיקה אולם לא מדובר בהרדמה כללית ועמוקה כפי שנעשה בניתוחים מורכבים לכל דבר. לבדיקה רמת מהימנות גבוהה מאד אך היא תלויה בראש ובראשונה באפן בו הנבדק מבצע את תהליך ההכנה.

מדוע לעשות בדיקת גסטרו סקופיה פרטית בבית גדי?

  • שרות VIP אישי של צוות המכון.
  • צוות רופאים מומחים מהשורה הראשונה.
  • תורים מהיום להיום.
  • ללא המתנה בתור.
  • מסירת תשובות במקום.
  • מחירים נוחים מהזולים בארץ בתחום הפרטי.

האם בדיקת גסטרוסקופיה פרטית בטוחה?

בדיקת גסטרוסקופיה נחשבת לבטוחה מאד ואינה כרוכה בסיכונים יוצאי דופן או שכיחים. אולם לעיתים רחוקות ייתכנו סיבוכים שונים כגון דימום מאזור נטילת הדגימות (ביופסיות), קיים גם סיכון אולם נדיר ביותר בפגיעה במעי. במידה ויש ממצאים פתולוגיים הם נכרתים ונשלחים למעבדה. במידת הצורך נלקחות ביופסיות אשר יכולות להעיד על סוג המחלה והאם מדובר בגידול ממאיר או לא. לצורך כך הביופסיות נשלחות למעבדה ייעודית ולאחר כמה ימים מוחזרת התשובה ישירות לבית גדי ולרופא המטפל. בכך תשולם תוצאת הבדיקה. תוצאת בדיקת הגסטרוסקופיה תימסר למטופל על ידי הרופא המטפל והמשך הטיפול המומלץ.

על ידי מי נערכת בדיקת גסטרוסקופיה פרטית?

את בדיקת הגסטרוסקופיה הפרטית מבצע רופא מומחה בגסטרואנטרולוגיה, שהנו רופא מומחה ברפואה פנימית שעשה גם התמחות על בתחום הגסטרו אליו מצטרפים לצוות הטיפול אחות מוסמכת וצוות עזר מיומן. בדיקת גסטרוסקופיה, אורכת בדרך כלל כרבע שעה. תהליך ההתאוששות מבדיקת גסטרוסקופיה פרטית קצר יחסית ואורך כשעה בפיקוח של צוות רפואי . השחרור של הנבדק לביתו יתבצע רק עם מלווה וחל איסור לנהוג לאחר הבדיקה. על כן על המטופל להגיע עם מלווה.

כיצד מתקבלות התוצאות של בדיקת גסטרוסקופיה פרטית?

רופא הגסטרו המומחה מבצע את ניתוח וכתיבת הממצאים לאחר בדיקת הגסטרוסקופיה הפרטית, תוצאות ראשונות נמסרות לנבדק מייד עם תום הבדיקה אולם יש לזכור כי במקרים רבים במהלך הבדיקה נלקחות ביוספות (כריתת פוליפים), הדגימות נשלחות למעבדה חיצונית על מנת לבדוק האם מדובר בממצאים ממאירים או לא. תוצאות המעבדה נשלחות לרופא המטפל לאחר מספר ימים והן משלימות את תמונת הניתוח השלמה.

התאוששות וחזרה לשגרה לאחר בדיקת גסטרוסקופיה פרטית

בדיקת גסטרוסקופיה מתבצעת תחת טשטוש כלומר , הרדמה קלה. המטופל כלל לא מרגיש את הבדיקה ולא חש כל כאב במהלך בדיקת גסטרוסקופיה. לאחר הבדיקה המטופל מועבר על ידי צוות המכון לחדר ההתאוששות והוא עובר תהליך הדרגתי של התעוררות וזאת תחת השגחה צמודה של צוות המכון. לאחר כשעה, ובהתאם לתקינות המדדים כגון לחץ דם, דופק ובדיקת ערנות המטופל משוחרר לדרכו אולם השחרור נעשה בתנאי שיש גורם מלווה עם המטופל. חל איסור לנהוג לאחר ביצוע בדיקת גסטרוסקופיה.

כיצד קובעים תור לבדיקת גסטרוסקופיה פרטית בבית גדי?

משאירים פרטים מלאים דרך תיבת צור קשר באתר בית גדי. אנו נחזור אליכם לתיאום והסבר תוך 4 שעות מרגע השארת ההודעה. ניתן גם ליצור קשר בטלפון מספר 09-8848444. התורים זמינים בכל ימות השבוע החל מ 7 בבוקר ועד 20:00, אנחנו עובדים גם בימי ו' משעה 7 בבוקר ועד 15:00.

כמה עולה בדיקת גסטרוסקופיה פרטית בבית גדי?

מחיר הבדיקה: 2,990 ש"ח.
תוספת תשלום בגין ביופסיות -300 ש"ח לכל ביופסיה.

בדיקה פרטית משולבת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה בבית גדי

ניתן לשלב בדיקת קולונוסקופיה פרטית יחד עם בדיקת גסטרוסקופיה פרטית באותו מעמד בבית גדי. 

מחיר הבדיקה המשולבת: 5,900 ש"ח.